Terugblik training “Scoren met je beursdeelname & de kracht van live branding” op 12 maart j.l.

Geplaatst op

Als de beurzen dan toch niet door gaan, dan kun je maar beter werken aan het succes van de beurzen die ná deze Corona crisis weer komen, dat was het idee.

Op 12 maart j.l., vlak voor duidelijk werd in welke omvang het Coronavirus ook Nederland treft,. gaf ik samen met Egon van de Kamp (www.brandspacers.nl) in de RAI Amsterdam onze training “Scoren met je beursdeelname & de kracht van live branding voor je merk” aan een superenthousiaste groep deelnemers. Voorafgaand aan de training kon ik ook meteen ook een exemplaar van mijn boek “Scoren met je beursdeelname” overhandigen aan Eline Deijs, marketingdirecteur van de RAI.

Omdat dit onze eerste training was, waren we natuurlijk reuze benieuwd naar de reacties op het evaluatie formulier. Dit waren er een aantal:

  • “Informatief, duidelijk en toepasbaar”
  • “Super training, brede ervaring, duidelijk”
  • “Ontspannen, leuk, leerzaam”
  • “Fris en vernieuwend!”
  • “Gezellig, positief, leerzaam”
  • “Eye opener”
  • “Goede investering, hier kan ik goed mee aan de slag. Goede discussies onderling.”
  • “Verhelderende training door experts die weten hoe je succesvol communiceert op een beurs.”

We waren dan ook erg blij met de vier sterren waardering van de in totaal vijf sterren. De volgende training wordt nóg beter, al zullen we daarmee wachten totdat we gezamelijk het virus hebben overwonnen.

Blijf gezond!

Michel

training scoren met je beursdeelname

Training beurzen Michel Rijnberg

training Egon & Michel

Training Live Branding Canvas

Training beursdeelname

training beursdeelname 2020

 

Training Rai Amsterdam

Terug naar het overzicht

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *