Waarom bezoekers je stand voorbij lopen
Minister Hugo de Jonge slaapt nog prima, zegt ‘ie. Best bijzonder als je bedenkt onder welke hoogspanning hij momenteel staat.
De kop van Jut, zo wordt hij ook wel genoemd. Want hij krijgt nogal wat voor zijn van vrolijk gekleurde schoenen voorziene voeten geworpen.
Zwalkend beleid, verkeerde keuzes en een rete-trage vaccinatie zijn de meest gehoorde klachten onder de ruim 17 miljoen pandemie-experts die we in dit land rijk zijn (daar ben ik er trouwens ook een van😉).
Maar wat hem door ondernemers het meest wordt verweten is slechte communicatie. Ondernemers willen weten waar ze aan toe zijn. Aan onzekerheid over de toekomst van hun business hebben ze een broertje dood.
Slechte communicatie zie je ook op beurzen en op beursstands. Met hetzelfde beroerde effect.
Klanten blijven weg, contacten blijven uit. Er is door exposanten dan veel geld uitgegeven, maar aan het einde van de beurs gaan ze met lege handen naar huis. Slechte communicatie is daar heel vaak de oorzaak van.
Want ook met je beursstand moet je goed communiceren. Een duidelijke boodschap overbrengen. Zodat potentiële klanten snappen waarom ze toch echt bij jou op de stand moeten zijn. Stand-communicatie is een van de (vele) cruciale factoren die bepalen of jouw beurs “Top of Flop” wordt.
Nu het er naar uit ziet dat we na de zomer eindelijk weer “live” in contact kunnen komen met klanten en potentiële klanten is dit hét moment om te starten met je voorbereidingen voor een geslaagde beurs. Een beursdeelname waarin je elkaar na afloop een “high five” geeft op het succes ervan.
Ik help je daar graag bij. Met advies, een uitgewerkt beursplan en/of een succesvolle beursstand.