Ben jij marketeer, salesmanager, directeur of ondernemer en van plan om deel te nemen aan een beurs? En wil je daar vooral veel nieuwe klanten en omzet uit halen? Dan heb ik mijn boek ‘Scoren met je beursdeelname’ precies voor jou geschreven.
Deelnemen aan beurzen vergt een flinke investering qua tijd en geld en vormt daarmee best een groot risico voor je bedrijf. Ik heb te veel bedrijven gezien waarbij een deel of zelfs de volledige kosten van de beurs over de balk bleek gegooid. Door een verkeerde aanpak of het maken van slechte keuzes. Het resultaat daarvan was dat de beursdeelname geld kostte – vaak zelfs héél veel geld – in plaats van dat deze door het binnenhalen van veel nieuwe klanten en omzet geld opleverde.
Dat hoeft jou niet te gebeuren, want beurzen kunnen je écht veel opleveren. Met deelnemen aan beurzen heb je de kans in contact te komen met potentiële klanten die je mooie orders gaan geven en je bedrijf laten groeien. Maar dat lukt alleen als weet wat hiervoor de doorslaggevende factoren zijn, en hoe je ervoor zorgt dat je met jouw beursaanpak hier optimaal gebruik van maakt.
Ja, ik weet genoeg en wil het boek nu bestellen
In Scoren met je beursdeelname geef ik antwoord op o.a. de volgende vragen:
- Hoe laat je jouw stand de juiste bezoekers filteren en vervolgens aantrekken?
- Hoe zorg je al voor resultaat met je beursdeelname nog voordat de beurs is begonnen?
- 70% van alle stands mist de STIC-factor. Wat is de STIC-factor en waarom is deze zo belangrijk voor een succesvolle stand?
- Hoe zorg je voor een goede beurscommunicatie en een heldere key exhibition message, die je helpt om met de juiste mensen in contact te komen?
- Hoe realiseer je een bull’s eye – beursstand?
- Wat is de beste plek op een beurs en waarom?
- Hoe verlaag je de drempel voor bezoekers om met je in contact te komen?
- Waarom is een call to action op je stand zo belangrijk?
- Wat moet je met social media?
- Hoe zorg je met aftershowmarketing voor nóg meer klanten?
√ Extra: inclusief gratis checklists
Dit boek is gekoppeld aan een aantal checklists die je helpen met de voorbereiding en uitvoering van je beurs. Daarmee zie je niets over het hoofd en ben je zeker van een gestroomlijnde beursdeelname zonder stress. Deze checklists kun je gratis downloaden en gebruiken voor jouw bedrijf en beurs.
√ Unieke garantie – no cure no pay!
Ik heb dit boek geschreven vanuit mijn ruim 25-jarige ervaring met beurzen, beursdeelnames, stands en standbouw en ik ben ervan overtuigd dat dit boek je veel gaat opleveren.
Het is voor een boek een bijzondere garantie en ik heb er dan ook best even over moeten nadenken en discussiëren met mijn uitgever. Toch durf ik het aan; als jij na het lezen van dit boek van mening bent dat de informatie en de vele tips & trics voor jou niet relevant zijn of je te weinig gaan opleveren, dan betaal ik je het volledige aankoopbedrag zonder enige discussie terug. Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is het boek binnen 14 dagen na aankoop terugsturen naar mijn adres wat op deze site vermeld staat, that’s all. Zo loop je met de aanschaf van dit boek dus geen enkel risico.
OK, ik ben overtuigd en wil het boek bestellen!
Bibliografische gegevens:
Titel: Scoren met je beursdeelname
Ondertitel: Hoe je véél meer klanten en omzet haalt uit jouw beurs
ISBN: 9789492723758
NUR: 800,802
BISAC: BUS043000 BUSINESS & ECONOMICS / Marketing / General
BUS073000 BUSINESS & ECONOMICS / Commerce
Auteur: Michel Rijnberg
Tekstcorrectie: Rien Wisse
Vormgeving: Het Boekenschap
Omslagontwerp: Janneke van den Biggelaar
Boekproductie: Het Boekenschap
Uitvoering: Hardcover
Aantal pagina’s: 160
Formaat: 170 x 240 mm
Verschijningsdatum: 15 november 2019
Prijs: € 34,95