Euroshop 2020 – een impressie + lancering van mijn boek

Geplaatst op

Voor de lancering van mijn Duitse boek “Messemarketing; So geht’s!” was ik afgelopen week, op uitnodiging van Garreis / Isyexpo, vijf dagen lang op de Euroshop in Düsseldorf. Euroshop is dé place to be voor iedereen die interesse heeft in beurscommunicatie, promotie, standbouw en winkelinrichting.

Naast vele geïnteresseerden voor mijn Duitstalige boek sprak ik daarnaast ook bijzonder veel vakgenoten, Brandspacers, standhouders, potentiele klanten en (oud)-collega’s. Op de woensdag gaf ik op het Expo en Event Stage podium van de Euroshop een lezing in het Engels over de STIC-factor van beursstands en over het belang van een goede Key Exhibition Message.

De stand van Garreis/Isyexpo trok bijzonder veel bekijks, met name door de goeie graphics en de introductie van de Dynamic Lightbox die zorgden voor een hoge attentiewaarde. De standbemanning kan dan ook terugkijken op een zeer geslaagde beursdeelname met héél veel leads van nieuwe klanten.

Euroshop, je was de zere voeten en de droge strot meer dan waard, tot over 3 jaar!

Hieronder enkele impressie foto’s.

Euroshop beursstand

Euroshop Garreis_Isyexpo

Buch Messemarketing

Buch Messemarketing

Euroshop presentatie

Dynamic Lightbox

 

Terug naar het overzicht

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *